Υπεύθυνη/ος Καταστήματος
Αριθμός αναφοράς: L1
Στην κατηγορία: Θέσεις στην Αττική
Η θέση αναφέρεται στην/ον Operations Manager και περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Διασφάλιση άριστης λειτουργίας του καταστήματος.
- Επίτευξη του προϋπολογισμού και των στόχων του καταστήματος.
- Προγραμματισμός του προσωπικού σύμφωνα με τις επιχειρηματικές ανάγκες.
- Έλεγχος της διαθεσιμότητας εμπορευμάτων και υπηρεσιών, διατηρώντας τα αποθέματα σε καλό επίπεδο.
- Παροχή υψηλού επιπέδου άμεσης και έμμεσης εξυπηρέτησης των πελατών στο κατάστημα, σύμφωνα με τις εταιρικές προδιαγραφές.
- Βέλτιστη παρουσίαση των προϊόντων και των προωθητικών ενεργειών στο κατάστημα, με στόχο τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
- Reporting αποτελεσμάτων.
- Συμμετοχή στη στελέχωση, εκπαίδευση, αξιολόγηση και ανάπτυξη των υπαλλήλων του καταστήματος.
- Διασφάλιση της καλής τήρησης των εργασιακών σχέσεων καθώς και των κανόνων υγείας και ασφάλειας του προσωπικού και των πελατών.
- Ενημέρωση του εμπορικού τμήματος με χρήσιμες πληροφορίες, ώστε να γίνει σωστός προγραμματισμός των προσφορών, των τιμών και της εξυπηρέτησης πελατών.
- Ολοκληρώνει τις λειτουργικές απαιτήσεις του καταστήματος προγραμματίζοντας και αναθέτοντας εργασίες στους υπαλλήλους και παρακολουθώντας τα αποτελέσματα της εργασίας.
- Διασφαλίζει τα αποτελέσματα εργασίας του προσωπικού του καταστήματος, κατευθύνοντας και συμβουλεύοντας τον βοηθό καταστήματος.
- Εντοπίζει τις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις των πελατών: καθημερινή συζήτηση με το εμπορικό τμήμα.
- Εφαρμόζει σωστά το μηνιαίο εμπορικό πλάνο τοποθέτησης, που αποστέλλεται από το αντίστοιχο τμήμα.
- Διασφαλίζει τη σωστή διαχείριση των εμπορευμάτων εφαρμόζοντας συστήματα και μέτρα ασφαλείας: διαχείριση αποθεμάτων, έλεγχος ημερομηνίας λήξης κ.α.
- Είναι υπεύθυνη/ος για την ορθότητα των τιμών στο κατάστημα.
- Είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των πελατών, των υπαλλήλων και των περιουσιακών στοιχείων του καταστήματος.
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Τουλάχιστον 3ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη διοικητική θέση ευθύνης στον τομέα της λιανικής.
- Εμπειρία διοίκησης ομάδας καταστήματος τουλάχιστον 5 ατόμων.
- Επικοινωνιακές ικανότητες, ομαδικότητα, ισχυρό εσωτερικό κίνητρο και θετική στάση.
- Ικανότητα ανάπτυξης της ομάδας μέσω παρακίνησης.
- Επιτυχής χειρισμός πολλαπλών εργασιών μέσα σε ένα περιβάλλον γρήγορων ρυθμών.
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
- Άριστη χρήση Η/Υ.